Bulut çağrı merkezi yapısı ile donanım kurulum ve bakım maliyetlerinden kurtulursunuz.
Yapay Zeka(AI) çözümlerimiz ile müşterilerinize sunduğunuz kullanıcı deneyimini yeni bir boyuta taşırsınız.
Uzaktan çalışma imkanı sağlar. İnternet bağlantısı olan herhangi bir lokasyondan bulut sistemine erişim sağlanabildiği için çağrı merkezinize esneklik getirir.
Bulut sistemine pc, tablet, akıllı telefon vb cihazlar ile erişim sağlanabilir. Böylelikle Çağrı Merkezi çalışanlarınız müşterileriyle iletişim kurabileceği online bir platforma farklı cihazlarla erişim sağlayabilirler.
Omnichannel desteği ile arama, sms, e-mail, chat, sosyal medya vs tüm yazılı ve sesli iletişim kanallarını ortak bir platformdan yönetmenize imkan sağlar, bu sayede kontrol ve yönetim kolaylığı getirir.
Gelişmiş analiz ve raporlama araçları takip ve verimliliğinizi artırır.
Tüm müşteri etkileşimlerini tek bir ekrandan yönetebilirsiniz, bu da kesintisiz iletişim sağlar.
Hızlı bir şekilde kurulumunuzu sağlayıp Çağrı Merkezinizi işlevsel hale getirebiliriz.
İstenilen sayıda kullanıcı hesabı (yönetici, müşteri hizmetleri temsilcileri ve diğer) tanımlanabilir. Sonrasında ihtiyacınıza bağlı olarak kullanıcı hesabı sayıları kolaylıkla artırılıp azaltılabilir.