bulut ÇAĞrı merkezi

 

 

  • Bulut çağrı merkezi yapısı ile donanım kurulum ve bakım maliyetlerinden kurtulursunuz.

  • Yapay Zeka(AI) çözümlerimiz ile müşterilerinize sunduğunuz kullanıcı deneyimini yeni bir boyuta taşırsınız.

  • Uzaktan çalışma imkanı sağlar. İnternet bağlantısı olan herhangi bir lokasyondan bulut sistemine erişim sağlanabildiği için çağrı merkezinize esneklik getirir.

  • Bulut sistemine pc, tablet, akıllı telefon vb cihazlar ile erişim sağlanabilir. Böylelikle Çağrı Merkezi çalışanlarınız müşterileriyle iletişim kurabileceği online bir platforma farklı cihazlarla erişim sağlayabilirler.

  • Omnichannel desteği ile arama, sms, e-mail, chat, sosyal medya vs tüm yazılı ve sesli iletişim kanallarını ortak bir platformdan yönetmenize imkan sağlar, bu sayede kontrol ve yönetim kolaylığı getirir.

  • Gelişmiş analiz ve raporlama araçları takip ve verimliliğinizi artırır.

  • Tüm müşteri etkileşimlerini tek bir ekrandan yönetebilirsiniz, bu da kesintisiz iletişim sağlar.

  • Hızlı bir şekilde kurulumunuzu sağlayıp Çağrı Merkezinizi işlevsel hale getirebiliriz.

  • İstenilen sayıda kullanıcı hesabı (yönetici, müşteri hizmetleri temsilcileri ve diğer) tanımlanabilir. Sonrasında ihtiyacınıza bağlı olarak kullanıcı hesabı sayıları kolaylıkla artırılıp azaltılabilir.